Klient
Co zrobiliśmy
Uniwersytet Szczeciński realizuje program „Uniwersytet Marka Ponad Granicami”, który skierowany jest do potencjalnych studentów oraz kadry dydaktycznej pochodzącej z Ukrainy. Uczelnia ta intensywnie angażuje się w partnerstwa z uczelniami z różnych krajów na świecie, uczestniczy w programach Erasmus Plus i pokrewnych. Celem zlecenia było przygotowanie identyfikacji wizualnej projektu.
Zespół projektowy
Naszym zadaniem było przygotowanie spójnego systemu identyfikacji wizualnej dla jednego z realizowanych przez Uniwersytet Szczeciński projektu – „Uniwersytet Marka Ponad Granicami”. Naszym głównym celem było zwiększenie świadomości i znaczenia Uniwersytetu Szczecińskiego wśród potencjalnych studentów z Ukrainy. Pośród grup docelowych projektu znalazły się również osoby zajmujące się promowaniem zagranicznej oferty edukacyjnej na terenie Ukrainy, liderzy opinii w tym kraju oraz pracownicy naukowi, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani nawiązaniem współpracy w zakresie badań naukowych i prowadzeniem dydaktyki na Uniwersytecie Szczecińskim.
Za cel wzięliśmy pokazanie za pomocą logo otwartości uczelni na studentów z zagranicy, w szczególności z Ukrainy, dlatego użyliśmy barw narodowych państwa. Wzięliśmy również pod uwagę możliwość rozszerzania projektu „Uniwersytet Marka Ponad Granicami” na inne państwa, dlatego zaprojektowaliśmy znak w taki sposób, aby pozwalał na dopasowanie się do rozwoju projektu. Dodatkowo zaprojektowaliśmy komplet materiałów promocyjnych, których celem jest podkreślanie nowoczesności i otwartości uniwersytetu – kluczowym przekazem miała być dobra atmosfera panująca na Uniwersytecie Szczecińskim.