Klient
Co zrobiliśmy
Zakład Optyczny Jerzy Niedbała powstał w 1987 roku i od niemal 30 lat dba o wzrok jego klientów. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło zbudować tej marce trwałe relacje z klientami. W zakładzie Pana Jerzego Niedbały można wykonać badania optometryczne, zakupić oprawki okularowe i szkła oraz soczewki kontaktowe.
Do naszych obowiązków należało odświeżenie wizerunku marki, postawienie nowej strony internetowej oraz przeprowadzenie badań konsumenckich mających na celu poprawę jakości obsługi klienta.
Zespół projektowy
Obrany przez nas kierunek stylistyczny powinien być zgodny z założeniami strategii marki. Według niej, komunikacja wizualna powinna wskazywać na otwartość, rodzinny charakter oraz wieloletnie doświadczenie.
Jednocześnie musi odzwierciedlać fakt, że ludzie stojący za marką Optyk Niedbała widzą zmieniające się trendy na przestrzeni lat i podążają za nimi – również w kontekście doboru oprawek. Charakter tej marki powinien być przede wszystkim profesjonalny, ale tez nieco artystyczny.
W propozycji pierwszej w ramach odświeżenia znaku nadaliśmy mu nieco bardziej nowoczesną formę. Usunęliśmy słowo OPTYK z sygnetu, aby źrenica w formie litery N była jeszcze bardziej widoczna. Poza tym zmieniliśmy krój pisma oraz wprowadziliśmy kolory.
W propozycji drugiej zmieściliśmy nazwę wewnątrz kształtu oka. Powstał w ten sposób ciekawy znak, kojarzący się z zakładem rzemieślniczym z tradycjami, jednak nadal zachowując nowoczesny charakter – wprowadziliśmy również delikatne kolory.
Propozycja trzecia z kolei to nowoczesny, nieco charakterystyczny znak, który powstał z połączenia liter O (optyk), N (Niedbała), oraz nawiązania do kształtu oprawek. Logotyp może być stosowane z dopiskiem daty założenia salonu, claimu, ale i również samodzielnie. Propozycja ta daje ciekawe możliwości rozwinięcia identyfikacji wizualnej.
Istnieje możliwość stworzenia znaków dedykowanych konkretnym kolekcjom np. Optyk Niedbała KIDS, lub Optyk Niedbała SUMMER.