Milifamili

Projekt logo i identyfikacji wizualnej

Klient

Milifamili

Co zrobiliśmy

- projekt trzech propozycji logo
- projekt klucza wizualnego

Naszym zadaniem w przypadku projektu Milifamili było stworzenie identyfikacji wizualnej oraz klucza wizualnego, który w możliwie jak najprostszy sposób mógłby przedstawiać charakter marki. No dobrze ale czym jest Milifamili? Jest to marka, która swoją działalność kieruje głównie dla mam. W swojej ofercie posiada produkty głównie dziecięce – poduszki, organizery oraz inne produkty wyposażenia pokoju dziecięcego.

Zespół projektowy

Wiktoria Szymczak, Daria Miller, Michał Aleksandrowicz

Wyzwanie

Milifamili to marka stworzona przez mamy dla innych mam. Oferuje ona meble i akcesoria do pokoju dziecięcego.

Naszym wyzwaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej oddającej charakter marki, która ma w swojej ofercie produkty dziecięce, ale skierowana jest głównie do mam, oraz zbudowanie wizerunku, które pomoże wyróżnić się nowo powstałej marce na rynku.

Propozycja kolorystyczna

Zaproponowaliśmy cztery, nieznacznie różniące się palety kolorystyczne. Jeden/dwa z tych kolorów potraktowaliśmy jako dominujące – stosowane w materiałach firmowych.

Kolory uzupełniające stosowane są najczęściej w kreacjach na poziomie mediów społecznościowych.

Logo – Propozycja #1

Znak typograficzny, który skupia uwagę na nazwie marki. Będzie można łatwo go nanieść na różnego rodzaju materiały, dzięki prostej, eleganckiej typografii.

Zabieg stylistyczny połączenia dwóch liter l, ma na celu wprowadzenie spójności oraz charakteru do kompozycji.

Logo – Propozycja #2

Typograficzny znak uzupełniony symbolem serca.
Wybraliśmy serce, bo jest to kształt uniwersalny
i kojarzący się jednoznacznie.

Może symbolizować miłość rodzicielską, produkty wykonane ze starannością i uwagą, przyjemność
z użytkowania.

Logo – Propozycja #3

Znak pionowy z sygnetem. Wybraliśmy kształt serca jako sygnet, z tych samych powodów co w poprzedniej propozycji.

Symbol serca jest uniwersalny i ponadczasowy. Może symbolizować miłość rodzicielską, produkty wykonane ze starannością i uwagą oraz przyjemność z użytkowania.


Rozwiązanie

W ramach pracy nad wizerunkiem marki Milifamili powstało logo, klucz wizualny oraz materiały wizerunkowe.

Aby oddać charakter marki i trafić w gusta mam, wybraliśmy radosne pastelowe kolory połączone ze stonowanym beżem. Cały wizerunek jest nowoczesny, oparty o zabawę geometrycznymi formami.

Pracowaliśmy razem przy realizacji projektu logo oraz identyfikacji wizualnej dla naszej firmy Milifamili. Kava, to dla nas przede wszystkim agencja elastyczna potrafiąca słuchać i dostosować się do potrzeb swojego klienta. Sprawnie łącząca sprecyzowane potrzeby z profesjonalnym doradztwem. Wszyscy byli bardzo otwarci i zaangażowani, a dedykowany dla nas projektant Daria, to olbrzymi talent i kompetencja. Dziękujemy raz jeszcze i polecamy!

Urszula Nocoń, Agnieszka Lach
Właścicielki Milifamili